ingredientele unei afaceri profitabile

ingredientele unei afaceri profitabileIdeea de afaceri poate fi diferită de orice a văzut lumea înainte. Produsul poate fi de cea mai înaltă calitate și totuși…

8 din 10 companii eșuează în primul an, o statistică uimitoare a fost găsită atunci când o companie de cercetare a retras date de la Casa companiilor.

Ceea ce nu este inclus în aceste date sunt acei comercianți unice sau parteneriate care nu s-au înregistrat la companiile House ca acestea au fost încă în copilărie, dar nu-l face.

Există multe motive pentru care afacerile eșuează. Și totuși, în ciuda știind acestea, rata de eșec este încă mare.

Trăim într-o lume în continuă schimbare, unde cererile, dorințele, nevoile și așteptările consumatorilor se schimbă într-un ritm fulgerător. Ca o afacere, nouă sau stabilită, este esențial să se păstreze un pas și să se facă schimbări care satisfac clienții.

Și totuși, o afacere poate fi lent pentru a răspunde sau nu pentru a citi semnele că vremurile s-au schimbat.

Există multe alte ingrediente pentru succesul afacerii. Care este combinația perfectă care semnalează succesul?

1.   Dreptul de a obține produsul sau serviciul

Acest lucru poate declanșa companii stabilite la fel cum se poate noi afaceri, dar un gând prost afară și un produs slab controlat de calitate poate scrie D-I-S-A-S-T-E-R.

De fapt, e vorba doar de impresie. Și când faci o impresie greșită, este nevoie de o mulțime de a reveni din această negativitate.

Dar nu este doar asta, este vorba despre producerea unui element de calitate care va spori viața unui client. Sună exagerat, dar gândește-te la umilul curățător de cartofi și la cât de mult i-a ajutat pe oameni de-a lungul anilor să curețe cartofii mai ușor, și fără prea multă risipă.

Pe lângă calitate, ai nevoie de o mulțime de cercetare a produselor pentru a afla ce funcționează și ce nu.

Este vorba, de asemenea, despre a obține brand-ul corect, ceva care poate fi mult mai complex decât s-a realizat prima dată.

Indiciu: dacă produsul tău eșuează, asta nu înseamnă sfârșitul, pentru că există lecții valoroase în eșec.

2.   Marketing și promovare

Există două motive pentru care o afacere eșuează când vine vorba de marketing;

N-a făcut destulă piață sau deloc.

A făcut un fel greșit de marketing.

Ambele se scrie dezastru pentru o afacere și astfel obținerea acestuia drept este un ingredient important al succesului de afaceri.

A nu face suficient înseamnă că clienții nu sunt alertați de o afacere sau de produsul său. Dar nu este doar asta: marketingul poate fi o cale valoroasă de a lăsa clienții să știe de ce marca ta poate fi de încredere.

Se presupune adesea că orice campanie de marketing este, prin urmare, mai bună decât niciuna. Și astfel, pliantele sunt tipărite, anunțurile proiectate, și tweet-urile trimise.

Această abordare scattergun obține rareori rezultatele de care are nevoie o afacere, mulți antreprenori trebuie să învețe despre marketing.

În mod eficient, marketingul trebuie să vizeze clienții potriviți și în modul corect. Și asta înseamnă să înțelegi cine e clientul tău.

3.   Înțelegerea demografică a clienților

3.   Înțelegerea demografică a cliențilorÎn mod eficient, o afacere de succes a răspuns la întrebarea ” cine este clientul nostru?’

Câți ani au? Sunt bărbați sau femei? Unde locuiesc? Ce fac? De ce au nevoie de produs sau serviciu? Ce probleme rezolvă produsul?

Definirea clientului dvs. nu este un lucru greu de făcut, dar în mod clar, o afacere care are o în profunzime de înțelegere a cine sunt cu scopul produsul lor sunt, sunt mult mai de succes decât cele care nu.

Client demografic definește totul-de la ambalarea unui produs la branding, la mesajul de marketing la metodele de marketing utilizate.

Sugestie-întreprinderile care au o înțelegere înnăscută a demografiei clienților lor realizează, de asemenea, importanța de a ține cont de așteptările și nevoile clienților.

4.   Talent

O afacere de succes va avea, în inima sa, un bazin de talent, oameni calificați care vor conduce afacerea înainte.

Și totuși, atât de multe afaceri nu reușesc să caute talentul nostru proaspăt și nou pentru a le ajuta să facă acest lucru.

La un moment dat, oamenii au plecat de la școală și s-au dus la un “loc de muncă pe viață”. Ei nu au fost de așteptat să sau au avut puține așteptări de a trece de la un loc de muncă la altul.

Locul de muncă s-a schimbat și se schimbă: oamenii nu mai doresc să fie cu o singură companie pentru toate carierele lor. Ei doresc oportunități noi și interesante, și ei înțeleg că pentru a găsi acestea, acestea pot avea nevoie să se uite în altă parte.

Acest lucru sună rău pentru o afacere că ar putea scurgeri de talent într-un moment în care are nevoie cel mai mult.

Ceea ce poate face, cu toate acestea, este să respire aer proaspăt printr-o afacere, cu oameni noi aducând idei noi și noi moduri de a face lucrurile.

Pe de altă parte, cu toate acestea, o forță de muncă tranzitorie în și în afară înseamnă un cost de recrutare mai mare și o creștere încetinită ca tine induce continuu noi membri ai personalului în modul dumneavoastră de a face lucrurile.

Găsirea și păstrarea persoanelor talentate cu competențe cheie este esențială și esențială pentru succesul continuu al unei afaceri.

Dacă vă uitați la o afacere de succes, veți vedea că motivul pentru care se agață de oameni și de ce oamenii solicită roluri cu ei în primul rând este cultura din ea.

Colaborativ, creativ, liber să exploreze idei noi și așa mai departe, toate contribuie la un loc de muncă în cazul în care oamenii doresc să fie.

5.   Controlul financiar

5.   Controlul financiarÎn mod eficient, primele patru ingrediente examinate au fost importante, dar dintre toate ingredientele enumerate pentru o afacere de succes, aceasta este cea care oprește cel mai frecvent o afacere în piesele sale.

Recenta recesiune a văzut cum mărcile mari dispar de pe high street și online. De la Woolworth ‘s, o stradă înaltă de lungă durată și preferată până la dispariția recentă a jucăriilor R’ Us, alături de condițiile dure de tranzacționare și de incapacitatea de a se adapta, au fost, de asemenea, probleme financiare în spirală care, în cele din urmă, și-au plătit tranzacțiile.

Finanțele pot fi în curând de sub control și odată ce începe spirala, lupta înapoi este ceva puțini gestiona.

De la gestionarea fluxului de numerar la bilanțuri care arată valoarea netă a întreprinderii, fiind pedant cu privire la starea financiară a unei întreprinderi va plăti dividende.

Păstrarea outgoings scăzut înseamnă să păstrați afacerea dumneavoastră competitiv. Reducerea deșeurilor financiare prin căutarea celei mai bune înțelegeri este un lucru care ar fi putut salva unele întreprinderi mai mici, iar pentru întreprinderile mai mari, menținerea sub control a împrumuturilor ar fi ajutat, fără îndoială, supraviețuirea acestora.

De la angajarea propriilor experți financiari la a investi în pachete de software de contabilitate pentru a lucra îndeaproape cu contabilul, înțelegerea forma financiară afacerea dvs. este în, te face și mai receptiv. Un curs de administrare a afacerilor poate fi folosit pentru a vă ajuta să vă învățați abilitățile de care veți avea nevoie pentru a vă menține pe partea de sus a unor elemente financiare ale afacerii.

Indiciu – “reducerea costurilor” nu este întotdeauna soluția. Investițiile și împrumuturile au locul lor, dar trebuie să existe o prognoză financiară atentă.

6.   Pasiune

Pe măsură ce o afacere crește, aproape își ia propriul caracter. Devine un “lucru”.

Pentru persoana sau oamenii care au început afacerea, aceasta reprezintă munca vieții lor în multe feluri.

Au trăit și l-au respirat. Au pus întrebări dificile și s-au plasat în poziții incomode. Ei au crezut în ideea lor de afaceri, ceea ce oferă. Ei au crezut în ei înșiși.

Au continuat să meargă când alții i-au discreditat, și-au ridiculizat ideile sau și-au criticat produsul.

Perseverenți și hotărâți, afacerea lor a înflorit. Și continuă să facă asta pentru că această pasiune încă arde.

Cu toate acestea, poate exista o capcană, iar aceasta este disfuncția liderului. Ca proprietar de afaceri, vine o vreme când, poate, trebuie să recunoști în fața ta, nu ești persoana potrivită pentru a duce afacerea mai departe.

Inima-rupere poate fi de a vinde sau pentru a trece mai departe, dar în alte moduri, este o ușurare. Aceasta nu este o reflecție asupra persoanei – departe de ea, este nevoie de curaj să recunoști când nu mai ai abilitățile necesare pentru a crește afacerea – ci un indiciu clar că ai creat o afacere de succes.