15 sfaturi pentr a gestiona epuizarea unui angajat

Cu toții vrem ca angajații noștri să facă tot ce pot, dar asta e adesea mai ușor de spus decât de făcut. În timp ce doriți productivitate, trebuie, de asemenea, să vă asigurați că angajații dumneavoastră sunt fericiți și îndeplinite în pozițiile lor. Există multe moduri de a încuraja Excelența, dar, în cele din urmă, ceea ce va funcționa cel mai bine se reduce la propriul stil de management și cât de bine răspund angajații.

Când căutați modalități de a face angajații să se simtă în largul lor și împuterniciți la locul de muncă, urmați aceste sfaturi de top de la 15 experți YEC. Veți descoperi că angajații dumneavoastră sunt mai fericiți, producând muncă de calitate și sunt motivați să reușească—pentru ei și pentru companie.

1. Stabilirea Unor Comunicări Și Așteptări Clare

Pentru a împuternici cu adevărat angajații, este foarte important ca liderii, managerii și proprietarii să aibă o imagine clară a rezultatelor pe care le caută din acel rol, echipă sau proiect particular. În mod ideal, proprietarii sau conducerea ar trebui să aibă obiective clare și valori de succes că întreaga echipă este aliniată la, descrieri clare de locuri de muncă (mai ales pentru companii mai mari, mai multe corporative) și descrieri clare a ceea ce succesul arata ca. Luând timp între lideri sau manageri și angajat de focus pentru a vorbi despre cum arată succesul, ce rezultate sunt dorite (sau nu dorite) și modul în care se potrivește în tot mai mare a obiectivelor companiei este, de asemenea, deosebit de util. Comunicarea clară a așteptărilor cu privire la rezultate, asociată cu valori clare ale companiei este cea mai bună modalitate de a le da putere. – Arry Yu, Yellow Umbrella Ventures

2. Ajută-I Să-Și Joace Propriul Rol.

Munca ideală este una care se suprapune în trei domenii diferite: la ce se pricepe un angajat, la ce se bucură un angajat și ce trebuie să facă o companie. Dacă doriți să construiți o companie performantă cu angajați fericiți, petreceți timpul găsind această suprapunere pentru toată lumea. Toate uneltele din lume nu vor face pe cineva să facă o treabă bună dacă nu sunt într-un rol care le aduce bucurie. Avem evaluări trimestriale formale și întâlniri informale de două ori pe săptămână pentru a verifica rolul tuturor. Una dintre principalele întrebări pe care le punem este “ce parte(părți) din munca ta sunt dureroase?”Cât mai mult posibil, sprijiniți-vă echipa eliminând acea muncă, fie descărcând-o altcuiva, fie eliminând-o acolo unde este posibil. Când munca este aliniată cu preferințele, echipa ta va începe să funcționeze bine! – Aaron Schwartz, Pașaport

3. Cross-Train Toți Angajații

Sunt un credincios ferm în ideea că suntem capabili de a face munca noastră cea mai bună atunci când avem o înțelegere profundă a procesului toți angajații trece printr-o bază de zi cu zi. Suntem mai buni la raționalizarea fluxului de lucru, identificarea problemelor mai eficient și comunicarea. Toate acestea sunt posibile prin cross-training. Pe măsură ce angajații încep să lucreze în diferite poziții, încep să vadă munca pe care o fac din alt unghi, iar acest lucru îmbunătățește de obicei productivitatea și are ca rezultat faptul că angajații își fac cea mai bună treabă. – Blair Williams, MemberPress

4. Țineți Săptămânal Unu-La-Unu

La compania mea, Star Staffing, toți managerii au săptămânal unu-la-unu cu personalul lor. În timpul acestor întâlniri, îi lăsăm pe angajați să conducă întâlnirea punându-le între 5 și 10 întrebări. Îi încurajăm și îi împuternicim să ia măsurile necesare pentru a face tot posibilul și să se asigure că primesc feedback tot timpul cu cuvinte încurajatoare, instruire nelimitată, precum și instrumentele și resursele necesare pentru a face acest lucru. Noi folosim întrebări deschise și se arunca cu capul adânc în discuții pentru a înțelege cu adevărat în cazul în care doresc să fie de trimestrul viitor, ce proiecte lucrează, în cazul în care acestea sunt obtinerea blocat, soluțiile lor și cum au realizat sau de a face progrese spre obiectivele lor personale si profesionale. – Nicole Smartt Serres, Star Staffing

5. Prioritizează Calitatea Vieții

Quality of life (QoL) este un termen folosit pentru orice, de la asistență medicală la economie la dezvoltarea de software. Acest lucru se datorează faptului că aproape fiecare aspect al vieții noastre poate fi îmbunătățit în beneficiul nostru, inclusiv carierele noastre. Dacă doriți ca angajații dumneavoastră să facă cea mai bună muncă, ar trebui să faceți tot ce este nevoie pentru a îmbunătăți calitatea generală a vieții lor. Află ce le lipsește și vezi dacă poți ajuta să le dai asta. În cazul în care angajații dumneavoastră lucrează ore lungi și au timp limitat sau energie pentru socializare, încercați și de a organiza partide de lucru și evenimente de grup. Dacă sănătatea angajaților este o problemă, organizați o cursă distractivă sau plătiți pentru cursurile de yoga. În cele din urmă, în cazul în care calitatea vieții angajatului dumneavoastră este mai mare, atunci acest lucru se va reflecta în calitatea muncii lor. – Bryce Welker, bate CPA

6. Încurajează Timpul Liber

Angajații tăi sunt cel mai important atu pentru compania ta, și fără ei, nu ar merge aproape la fel de bine. Dacă îți pasă de membrii echipei tale și de bunăstarea lor, prioritizează timpul lor liber și acordă cererile lor de concediu. Când ai grijă de ei și îi ajuți să se simtă revigorați, îndepărtându-te, îi transformi în angajați mai buni, în timp ce le arăți că vrei ce e mai bun pentru sănătatea lor, atât mentală, cât și fizică. Este important să verificați cu echipa ta pentru a vă asigura că acestea sunt înfloritoare și mândru de munca pe care o fac astfel încât acestea să poată continua pe această cale pentru o lungă perioadă de timp vine. – Thomas Griffin, Optimonster

7. Recunoaște Angajații

Societatea pentru Managementul Resurselor Umane a realizat cercetări comune care arată recunoașterea ca fiind unul dintre cele mai eficiente instrumente de îmbunătățire a menținerii angajaților și a satisfacției locurilor de muncă. Pentru a încuraja angajații noștri să facă cea mai bună muncă, recunoaștem și împărtășim realizările contribuitorilor individuali și ale echipelor cu întreaga companie. Angajații se simt apreciați atunci când colegii lor văd impactul lor și, prin urmare, sunt mai predispuși să continue să depună cele mai bune eforturi. Avem afișaje digitale în jurul biroului care evidențiază munca angajaților noștri și valorile de succes ale diferitelor departamente. Ne-a ajutat echipa nu numai să fie la curent cu ceea ce face toată lumea, dar îi face pe coechipieri să se simtă apreciați. – Nanxi Liu, Enplug

8. Dă-Te Din Calea Lor.

Managerii buni știu cum să dea instrucțiuni detaliate bune și apoi ieși din calea angajatului. În timp ce este important pentru a verifica în pe progresul lor pentru a se asigura că merge în direcția cea bună, cei mai mulți oameni efectua cel mai bine atunci când acestea sunt lăsate la locul de muncă și nimeni nu respiră în jos gâtul lor. Este important să promovăm un mediu de lucru deschis și transparent, așa că încurajează-i să vină la tine cu orice probleme. Treaba ta ca manager e să-i ghidezi și să-i sprijini în efortul lor, dar să nu-ți faci griji. Vei fi surprins ce idei uimitoare sau de lucru oamenii pot veni cu atunci când le oferi unele flexibilitate și spațiu pentru a muta. – Andy Karuza, Relm Wellness

9. Provoacă-I.

Dacă membrii echipei mele nu sunt încântați de ceea ce fac, calitatea muncii lor scade. Din acest motiv, le cer să fie mereu transparenți cu mine. Dacă nu se simt motivați sau dacă nu le place la ce lucrează, vreau să-mi spună. S-ar putea să nu fie întotdeauna în măsură să schimbe lucrurile pentru ei în acel moment, deoarece munca trebuie să se facă, dar eu pot apoi planifica pentru ei merge mai departe. Vreau ca echipa mea sa fie provocata si sa creasca. Un angajat fericit, provocat va aduce aproape întotdeauna lor A-joc, așa că, dacă acestea sunt în față cu mine, atunci le pot configura să trăiască în acel spațiu. – Colbey Pfund, LFNT Distribution

10. Dă-Le Timp Să Se Reîncarce.

Epuizarea se întâmplă tuturor, indiferent la ce nivel al companiei ești. Sarcinile devin banale, clienții dificili pot lua temporar pasiunea noastră și stând în același birou timp de opt ore pe zi poate face pe oricine un pic se amestecă nebun. Pentru a combate acest lucru, încerc să mă asigur că echipa mea are timp să se reîncarce în afara biroului. Avem “muncă de acasă lunea”, program redus Vinerea vara, ore fericite și prânzuri afară și vă încurajez pe toți să luați și să vă bucurați de zile de vacanță. Cred că a avea o echipă fericită și sănătoasă mintal și un mediu de lucru este esențial pentru angajați să poată face tot ce pot mai bine. – Leila Lewis, să fie inspirat PR

11. Check-In Frecvent

Suntem o companie în creștere rapidă cu o mulțime pe farfurie tuturor. Apăsăm tare, dar tragem și înapoi accelerația pe baza feedback-ului angajaților. Întreb adesea, ” care e linia ta de apă?”Fac acest lucru ca o modalitate rapidă de a evalua cât de adânc în apă se simte cineva. Ești la glezne, la talie sau până la gât? Evident, cu cât este mai mare linia de plutire, cu atât este mai mare sentimentul de stres și de a fi copleșit. Mă uit mereu la cum să corectez dimensiunea viziunii pentru a satisface realitățile de pe teren, știind că progresul poate fi iterativ – puterea sprinturilor. Vom folosi instrumentul 15five.com ca o scurtă saptamanal puls sondaj pentru a ajuta la suprafata indicatori care oamenii emoțională plutire a crescut prea mare, și în cazul în care avem nevoie pentru a încetini, recalibra așteptările și asigurați-vă că toată lumea se simte cu adevărat acceptate. – Michael Margolis, Storied

12. Date De Intrare Ale Personalului Valoric

Va fi în avantajul conducerii să asculte cu adevărat ce au de spus angajații. De multe ori lipsa de atenție la detaliile fine este cea care zădărnicește eforturile oricărei companii de a face afaceri bune. În timp ce managerii se ocupă de Direcția Generală și de imaginea de ansamblu a lucrurilor, personalul este cel care face munca zilnică și cunoaște foarte bine lucrurile care reprezintă o provocare sau unde se află adevăratele probleme. Nu este suficient pentru a face doar controale de rutină și sesiuni unu-la-unu cu angajații, cu toate acestea. Problemele necesită soluții eficiente și încorporarea feedback-ului angajaților în aceste soluții arată angajaților că managerii lor fac tot posibilul pentru a îmbunătăți procesul de lucru sau condițiile de la locul de muncă. – Diego Orjuela, Cabluri Și Senzori