De la aditivi alimentari la scoala de dans: Ce dificultati si provocari intampini in acest business | Profit 360

www.profit360.ro www.business-in-romania.com Cel mai complex portal de afaceri din Romania

 
 

De la aditivi alimentari la scoala de dans: Ce dificultati si provocari intampini in acest business

 
De la aditivi alimentari la scoala de dans: Ce dificultati si provocari intampini in acest business

La inceputul anului 2010, intr-o perioada nefavorabila din punct de vedere financiar, inginerul Mihaela Florescu porneste o afacere de nisa, in domeniul dansului. Scoala de dans DanceON a fost inaugurata in septembrie 2010, cu o investitie de aproximativ 40.000 de euro. A lansa un astfel de business nu este insa deloc lipsit de dificultati.

Florescu a pus bazele primei companii in domeniul aditivilor alimentari in urma cu mai bine de 10 ani. In acea perioada era intermediar prin propriul SRL si in acelasi timp angajat al unei companii private din domeniul industriei alimentare. Au urmat rand pe rand dezvoltarea a doua noi afaceri: o firma de catering si un lant fast food ce au fost vandute dupa trei ani.

Avand in vedere perioada complicata din punct de vedere economic in care ea a demarat proiectul DanceOn, dificultatile pe care a trebuit sa le depaseasca au fost multe. Incepand de la asigurarea unui nivel constant al veniturilor, tototdata numarul de cursanti inscrisi este ifluentat direct de fiecare anotimp in parte astfel ca, in anotimpul cald sunt mult mai activi cei care au un obiectiv clar, cei care se pregatesc pentru nunti iar iarna majoritari sunt cursantii care percep dansul ca si o pasiune.

Un alt aspect cu care Florescu s-a confruntat este diminuarea bugetelor pentru evenimentele corporate unde dansatorii profesionisti sunt chemati din ce in ce mai rar sau diminuarea bugetelor alocate de catre companii pentru teambuilding-uri.

Principala provocare a Mihaelei Florescu este implementarea strategiei de business planificata pentru anul 2012. Acesta este de atragere a clientilor corporate in proiecte cum ar fi organizarea de teambuilding-uri sau organizarea de coregrafii pentru evenimentele organizate de catre companii. In plus atragerea de noi parteneri in vederea realizarii de coregrafii pentru flash mob-uri e o noua provocare.

In 2011, DanceOn a devenit o afacere profitabila, veniturile ridicandu-se la peste 60.000 euro. Pentru anul 2012 reprezentantii companiei estimeaza un venit de cel putin 75.000 de euro.

„Ideea DanceOn a pornit practic de la fiul meu. Pe la 8 ani i-am descoperit o pasiune surprinzătoare: s-a indragostit de dansurile populare. A luat ceva lectii, la Sala Rapsodia, care arata ingrozitor. Din dorinta de a petrece mai mult timp cu el am vrut sa iau si eu lectii de dans si asa am descoperit ca in Bucuresti nu se fac cursuri pentru adulti incepatori in mediu organizat. Si iata oportunitatea de afaceri”, spune Mihaela Florescu.

In prezent DanceON dispune de doua sali de dans in care instructorii si colaboratorii scolii de dans predau cursuri de dans de societate si latino, dans popular, oriental si dans la bara. Compania ofera si servicii de coregrafie pentru amatori- persoane fizice cat si juridice si inchirierea de spatiu. Scoala ofera clientilor interesati si posibilitatea de „angaja” dansatori profesionisti pentru anumite evenimente.

Antreprenoarea a considerat ca tactica preturilor cat mai mici, desi extrem de practicata in aceasta industrie, nu este viabila pe termen lung. „Oamenii care doresc sa invete sa danseze nu se gandesc in primul rand la pret, ci la faptul ca au timpul limitat. Fidelizarea clientului si faptul ca ii rezolvi intotdeauna problemele, aceasta este o strategie buna pe termen lung”, considera Mihaela Florescu.

In prezent in cadrul scolii de dans DanceON invata 120 de cursanti insa numarul acestora difera datorita sistemului de predare ciclic al lectiilor, care permite in orice moment inscrierea de noi cursanti in grupa.

Sursa: Wall Street

 
Afla cum poti pune reclama ta aici »
Afla cum poti pune reclama ta aici »

  • Micro-site de prezentare a afacerii
  • Adaugare nelimitata de produse si servicii
  • Oferte speciale si active de vanzare
  • Extindeti reteaua de francizati
  • Micro-site de prezentare a afacerii
  • Parteneri nationali si internationali
  • Bannere publicitare
  • Advertoriale
  • Insert in newsletter
   
Afla cum poti pune reclama ta aici »